تهران ، شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد
۰۲۱-۲۲۰۰۳۲۳۳
کاشت ابروی اقساطی

کاشت ابروی اقساطی در کلینیک معتبر کاشت ابرو

نویسنده: ایران بیوتی دسته بندی : کاشت ابرو

کاشت ابرو اقساطی یک حالت ایده آل برای افرادی است که می‌خواهند از مزایای کاشت مو بهره ببرند اما امکان پرداخت نقدی را ندارند. در این حالت فشار مالی کمتری به شما وارد می‌شود و در عین حال می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از کاشت ابرو استفاده کنید و ابروهایتان را ترمیم کنید. برخی زیباجویان ممکن است برای پس انداز کردن هزینه کاشت ابرو مدت زیادی را صبر کنند یا اینکه قبل از عمل مردد باشند؛ کاشت ابرو اقساطی تمام این مشکلات را حل می‌کند.

کاشت ابرو اقساطی چگونه است؟

کاشت ابرو یک تکنیک مشابه کاشت مو است که با استخراج فولیکول‌های طبیعی از بانک مو و پیوند آنها در ابرو انجام می‌شود. این تکنیک می‌تواند به صورت دائمی، کم تهاجمی و طبیعی مشکل کم پشتی ابروها را برطرف کند. بنابراین ابروها به تراکم و فرم دلخواه می‌رسند و دیگر احتیاجی به ترمیم مرتب آنها نیست. کاشت ابرو با روش‌های تهاجمی و کم تهاجمی مختلفی انجام می‌شود که ابزارها و تکنیک‌ها در هر یک از آنها متفاوت است. افرادی که قصد دارند از کاشت ابرو استفاده کنند باید شرایط مناسب آن را داشته باشند.

هزینه کاشت ابرو نسبت به سایر روش‌های زیبایی بسیار کمتر است اما این هزینه ممکن است نسبت به روش‌های موقت ترمیم ابرو مثل هاشور، تاتو، میکروبلیدینگ و … بیشتر باشد. از این رو بسیاری  از کلینیک‌های زیبایی امکان کاشت ابروی اقساطی را فراهم کرده‌اند تا هم خودشان متقاضیان بیشتری را جذب کنند، هم زیباجویان راحت‌تر بتوانند از مزایای کاشت ابرو استفاده کنند. این باعث می‌شود افراد به راحتی بتوانند کاشت ابرو را انجام دهند و به سمت مراکز نامعتبر نروند. توجه داشته باشید که پرداخت اقساط کاشت ابرو بعد از عمل خواهد بود و هیچ هزینه اضافه‌ای به شما تحمیل نمی‌شود.

هزینه کاشت ابروی اقساطی

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

برخی افراد ممکن است تصور کنند کاشت ابرو هزینه زیادی دارد که امکان پرداخت اقساطی آن به وجود آمده است. در این مورد باید گفت که هزینه کاشت ابرو به شدت مقرون به صرفه است و نسبت به بسیاری از روش‌های زیبایی کمتر است. میزان دقیق آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که باعث می‌شود مبلغ پرداختی افراد مختلف متفاوت باشد؛ در ادامه بیشتر در مورد عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو بحث می‌کنیم.

هزینه کاشت ابرو در سال 1403 بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است. بنابراین هدف از کاشت ابرو اقساطی این است که همین مبلغ کم نیز فشاری را به افرادی که قصد انجام کاشت ابرو دارند وارد نکند. به این ترتیب تمام افراد می‌توانند از شرایط اقساطی استفاده کنند و کاشت ابرو را انجام دهند.

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که باعث می‌شود در افراد مختلف متفاوت باشد. در ادامه مهم‌ترین عواملی که بر هزینه کاشت ابرو تاثیرگذارند را بررسی می‌کنیم.

تخصص و مهارت پزشک

پزشکی که زمان و زحمت بیشتری را برای به دست آوردن تخصص، مهارت و تجربه صرف کرده است، قاعدتا دستمزد بالاتری نیز بابت زحمات خود دریافت می‌کند. بنابراین اگر به یک پزشک ماهرتر مراجعه کنید احتمالا باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. کاشت ابرو اگرچه یک عمل ساده است اما رضایت کامل از نتیجه آن فقط زمانی امکانپذیر خواهد بود که جراح از تجربه و تخصص بالایی برخوردار باشد. بنابراین منطقی است که فقط کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید اما نتیجه مطلوب خود را بدون هیچگونه عارضه غیر طبیعی تجربه کنید.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

یکی از اولین مواردی که قبل از عمل کاشت ابرو بررسی می‌شود و روی هزینه نهایی آن موثر است، تعداد گرافت‌های مورد نیاز است. زمانی که شدت ریزش ابرو بیشتر باشد، لازم است گرافت‌های بیشتری برداشت و کاشته شود. معمولا برای پیوند ابرو بین 100 تا 500 گرافت استخراج می‌شود. قطعا استخراج و کاشت هر گرافت به زمان و دقت خاصی احتیاج دارد که باعث می‌شود هزینه نهایی افزایش یابد. این باعث می‌شود افرادی که کم پشتی جزئی در ابرو دارند هزینه بسیار کمتری پرداخت کنند.

روش کاشت ابرو

برای انجام کاشت ابرو از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که تکنیک و تجهیزات مورد استفاده در آنها متفاوت است. روش کاشت ابرو مناسب برای هر فرد با توجه به نیازهای او متفاوت است. معمولا روش‌های قدیمی‌تر که اکنون کاربرد کمتری دارند، هزینه کمتری به دنبال دارند. در روش‌های پیشرفته‌تر از دستگاه‌ها و ابزارهای جدیدتری استفاده می‌شود که سرعت، دقت و نتایج کاشت ابرو را ارتقا داده است. انتخاب روش مناسب کاشت ابرو با توجه به فرم طبیعی ابروها، جنس و ضخامت گرافت‌ها، تعداد گرافت‌های مورد نیاز، وضعیت جسمی و … صورت می‌گیرد.

انتظارات زیباجو

فرم و مدلی که برای ابروهایتان در نظر گرفته‌اید به صورت غیر مستقیم روی هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیرگذار است. در برخی فرم‌ها که پهن‌تر یا بلندتر هستند لازم است گرافت‌های بیشتری استخراج شود که به هزینه آن افزوده می‌شود. از سویی دیگر برخی افراد تراکم بیشتری مد نظر دارند یا اینکه کاشت ابرو به فرم دلخواه آنها دشوارتر است؛ چنین مواردی باعث تغییر در هزینه کاشت می‌شود.

نمونه کاشت ابرو به روش sfue

کاشت ابروی اقساطی در کلینیک ایران بیوتی

کاشت ابرو اقساطی اگر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد می‌تواند آسودگی خاطر را برای متقاضیان ترمیم ابرو فراهم کند. شما می‌توانید با این کار بدون هیچ نگرانی از شرایط پرداخت و هزینه کاشت، به بهترین کلینیک کاشت ابرو مراجعه کنید و خدمات مطلوب خود را دریافت کنید. برای استفاده از شرایط اقساط کاشت ابرو لازم است یک سری مراحل را به ترتیب طی کنید. در ادامه با مراحل کاشت ابرو اقساطی آشنا می‌شویم:

در اولین مرحله یعنی مشاوره اولیه، هزینه کاشت ابرو با توجه به عواملی که ذکر کردیم برآورد شده و به اطلاع شما می‌رسد. شما می‌توانید در صورت تمایل، پرداخت اقساطی را با توجه به این هزینه انتخاب کنید.

در مرحله بعد قسط بندی هزینه کاشت برای شما انجام می‌شود و شما با پرداخت چک، سفته یا هر چیز دیگری این اقساط را تضمین می‌کنید.

شرایط پرداخت اقساطی در هر کلینیک متفاوت است؛ برخی کلینیک‌ها ممکن است بیشتر مبلغ را در قسط اول یعنی بعد از عمل دریافت کنند. برخی کلینیک‌ها نیز 50 درصد یا حتی درصد کمتری را به عنوان پیش پرداخت قبول می‌کنند.

تاریخ انتشار : 1403-06-29
سوالات متداول
  • چگونه می‌توانیم برای کاشت ابرو اقساطی اقدام کنیم؟

    تنها راه حل برای اینکه بتوانید به صورت ارزان اما با کیفیت کاشت ابرو را انجام دهید، این است که به یک کلینیک با شرایط پرداخت اقساطی مراجعه کنید. شما می‌توانید به کلینیک زیبایی ایران بیوتی مراجعه کنید و در مورد کاشت ابرو اقساطی از کارشناسان ما راهنمایی دریافت کنید. از آنجایی که متقاضیان کاشت ابرو اقساطی زیاد است شما باید ابتدا ثبت نام کنید و در صورت لزوم نوبت دریافت کنید. سپس قسط بندی هزینه کاشت ابرو با مشورت شما انجام می‌شود و شما می‌توانید مطابق با شرایط مطلوب خود اقساط را بعد از کاشت پرداخت کنید.

مطالب پیشنهادی

لیستی از مطالب که شاید شما بپسندید

دیدگاه ها
نام و نام خانوداگی
متن پیام
جستجو